Еден милион патници превезол Швеѓанецот Томас Салве, кој 13 години работел како пилот со лажна дозвола!
Неговата приказна и денес се раскажува во воздухопловството. Бил копилот, потоа капетан и никој никогаш не се сомневал во неговите летечки способности, пренесува курир.рс.
Конечно, во 2010 година, холандските власти го уапсиле Салме, шведски „пилот“ кој 13 години управувал со патнички авиони користејќи лажна дозвола, објави тогаш полицијата!
По дојава од шведските власти, холандската полиција го привела на аеродромот Шипхол во Амстердам, додека со авион „Боинг 737“ со 101 патник се подготвувал да полета за Анкара, се вели во полициското соопштение!
Салме претходно имал само дозвола за управување со помали авиони, но и таа истечена. Потоа бил приведен.
Томас летал со патници 13 години без пилотска дозвола. Ги измамил сите. Авиокомпании, колеги, семејството и пријателите.
Швеѓанецот Томас Салме подоцна призна се во едно интервју. Прво, тој раскажа што се случило кога дошол на интервју во компанијата.
– Ги кажав молитвените зборови и тогаш никој не би ми ја проверувал повнимателно дозволата, вели тој.
Тој зборуваше за медиумите, две години по апсењето на аеродромот Шипхол во Амстердам. Кога полицијата влегла во пилотската кабина, Салме морал да ја остави униформата и патниците зад себе – засекогаш.
Без никакво формално образование, Томас оставил 10.000 часови лет зад себе, превезувајќи еден милион патници со околу 3.500 полетувања и слетувања. Благодарение на големата уста, лажниот сертификат и многу среќа и вештина.
Ако некој веднаш го кренеше телефонот на Одборот за транспорт во Шведска, сè ќе беше поинаку.
Во некои наврати барале дополнителни информации, но Томас секогаш успевал да дојде до какво било објаснување, дриблинг и заблуда. Самиот бил изненаден што поминал.
Сертификатот сам го изработил. Било едноставно, немал печати, а хартијата не била ни ламинирана. Но, според Томас, тоа било „вистинската работа“.
-Сценариото според кое разговарав со властите беше различно, во зависност од тоа во која земја воздухопловната управа го издала. Летав како бог! Самоуверено вели Томас смеејќи се.
Сонот за живот во воздух започна рано за Томас. Тато Хеики бил надарен аматерски фотограф, а Томас бил негов ученик. Тие почесто излегуваа на аеродромот во Арланда за да се фотографираат.
-Сакав се во врска со воздухот. татнежот на млазните мотори, мирисот на млазното гориво донесоа желба да го откријам светот и тогаш решив да станам пилот, изјави Томас.