Помладата генерација, Генерација Z, не само што ги избегнува повиците, туку како да се плаши од нив. „Телефонската фобија“ не е само прекумерна чувствителност: еден од четири лица вели дека никогаш не одговара на повиците, без разлика дали им се јавува на пријатели или родители. Еден од двајца се чувствува вознемирено само кога ќе го чуе мобилниот како ѕвони без предупредување.
„Телефонот повеќе не е за разговор“
Овој цитат од кариерниот консултант Лиз Бакстер за CNBC сумира цела дигитална трансформација. Многу припадници на Генерацијата Z никогаш не ја доживеале ерата на „кревање на телефон за да се каже нешто“. За нив, нивниот телефон е алатка за прелистување, испраќање GIF-ови, организирање преку апликации, но не и за разговори. Значи, можноста за комуникација преку телефон е во опаѓање, речиси еволутивна.
Дури и на работното место, непланиран повик сега се смета за… грубост и лошо воспитување.
„Ако клиент или колега ве повика без закажан термин, може да го сфатите тоа како непријатност“, забележува Милет. Разговорите сега се пренесуваат на Zoom, Teams или други платформи, преку линк, никогаш ненајавено.
Ако има друга причина зошто избегнуваме повици, тоа се несаканите натрапници: роботизирани повици, продажни презентации, понуди што никогаш не сме ги побарале, пренесува e-radio.gr ..