Француската организација АДМД, која се залага за евтаназија, сподели на социјалните мрежи постер кој ја пресоздава ужасната сцена во парискиот тунел од 1997 година, каде што почина принцезата Дијана.
„Дијана не ја избра својата смрт. Во 2024 година треба да имаме опција да избереме“, е описот под рекламата што ја згрози јавноста. Ова веднаш предизвика широко распространета осуда, при што пријателите на покојната принцеза и политичарите ја опишаа рекламата како „подла, одвратна и гнасна“.
Les Jeunes ADMD, qui ont depuis retiré leur post, récupèrent la mort tragique de Diana pour revendiquer le droit de choisir sa mort sans aucune condition.
Est-ce la position officielle de l' @ADMDFRANCE , l'#euthanasie sans condition ?@jeunesadmd #récupération #Diana pic.twitter.com/5jN3d9sua0
— Alliance VITA (@allianceVITA) March 15, 2024
Бароницата Роза Монктон, која беше блиска пријателка на принцезата, ја осуди кампањата, велејќи дека е сурова и опортунистичка.
„Дијана беше експлоатирана во текот на животот, а сега од ниски мотиви се искористува нејзината смрт“, рече таа, според Дејли мејл.
Палатата Кенсингтон го изрази својот гнев и вознемиреност што трагичната сообраќајна несреќа на принцезата Дијана била искористена во објавениот оглас.