Познатата социјална мрежа за професионалци Линкдин во традиционалното рангирање на Топ 20 инфлуенсери во Македонија, кои преку мрежата успеале да остварат влијание, на врвот ја стави Марина Панова е водечки стратег за социјални медиуми и креатор на содржини од Македонија, специјализирана за личен брендинг и маркетинг. Како еден од клучните критериуми за создавање на Топ 20 листата на инфлуенсери е влијанието што тие го имаат врз заедницата.
Втор на листата е Ник Велковски, о-основач и извршен директор на HeyReach, брзорастечки стартап кој достигна 3,8 милиони долари годишна заработка за само 20 месеци. Трет е Горјан Јовановски е извршен директор и коосновач на EarthCare.ai, специјализирана за климатска и временска интелигенција, по кој следат Моника Ризовска Таневска (4)е истакнат консултант за брендирање на работодавачи и директор за глобална заедница во Women in Tech®, Катерина Трајчевска (5) е извршен директор на „Адева“, глобален пазар за таленти, Илија Стојковски (6) е раководител на одделот за раст во HeyReach, Дина Муцунска (7) со докторат по туризам и магистер по маркетинг менаџмент, Нина Ангеловска (8) е истакната претприемачка и директорка за меѓународна експанзија на бизнисот во „Ананас е-комерс“, Коста Петров (9) е претприемач и советник за односи со јавност и Кристина Димановска (10) е организациски психолог специјализиран за лидерство и стратегии за раст на бизнисот.
На оваа листа на инфлуенсери во Топ 20 се и универзитетски професри, млади професионалци во ИТ секторот и маркетингот и други.