Шарлин Саркисиан Лајпер е вистинското име на пејачката која повеќето од нас ја знаат цел живот како Шер. Оваа позната пејачка е родена пред 77 години, а како мала сонувала еден ден да стане позната.
Кога нејзината мајка еднаш ѝ рекла: „Се надевам дека ќе најдеш богат човек да се грижи за тебе“, Шер одговорила: „Мамо, јас сум тој човек“, пренесува курир.рс.
За волја на вистината, оваа храбра жена одлично знаела која е, што е и што сака во текот на животот. Гледајќи ја, на сите им е очигледно дека таквиот став и размислување е вистинскиот пат до успехот.
Гледајќи каде заврши, повеќето од нас мислат дека Шер пораснала во богато семејство, но вистината е дека нејзиниот татко бил возач на камион со ерменско потекло, кој се развел од мајка си кога Шер имала само 10 месеци.
Нејзината мајка на секој начин се обидувала да најде пари за нивниот живот, но за краток период морала да ја остави Шер во сиропиталиште. Пејачката никогаш не се опорави од таа траума.
Кога имала 16 години, го напуштила училиштето и почнала да оди на приватни часови по глума. Ја оставила мајка си и почнала да живее со својата пријателка во градот на ѕвездите – Лос Анџелес. За да се издржува, таа играла во холивудските клубови и ја искористила можноста да се сретне со изведувачи, менаџери и агенти. Таа не се двоумела да му пријде на секој што мислеше дека може да и помогне да дојде до контакт или аудиција. Веќе на 17 години имала средба која во голема мера ја одбележа нејзината кариера, но и нејзиниот живот. Во ноември 1962 година, Шер се запознала со изведувачот Сони. Салваторе Боно бил музичар, звучен рекордер и асистент на познатиот холивудски продуцент Фил Спектор.
Двајцата се запознале во едно кафуле во Лос Анџелес, а она што започна како убаво дружење набрзо се претворило во брак. Благодарение на Сони, Шер пееше придружни вокали на неколку песни на Спектор. Покрај бракот, двојката набрзо реши да стане музичко дуо. Тие се нарекуваат едноставно Сони и Шер и во 1965 година објавија два хит синглови.
Сепак, во 1974 година почнаа да се појавуваат пукнатини во нивната врска. Разликите меѓу нив ги надминаа сличностите, а следната година следеше неизбежниот развод од единаесет години брак.
„Тој беше како татко од кој се плашев, иако никогаш не ме удираше и не ми викаше, но можеше да биде многу строг и страшен, сицилијански начин. Не можев да му одолеам. Се повеќе чувствував дека моите потреби не можат да дојдат до израз, само неговите одлуки се почитува“, искрена била Шер во интервјуто кое го дала многу години по нивниот развод.
Раскинувањето на Сони и Шер беше болно. Тие поминаа многу време на суд поради финансиите, но и старателството над нивната ќерка, кое на крајот и припадна на Шер.
“Кога заврши нашиот тандем, Сони беше уништен, што е тажно бидејќи очигледно му значеше повеќе од нашиот брак. Тој беше ужасен сопруг, но морам да признаам дека научив многу од него како ментор”, рекла таа. пејачка.
Бурниот период од нејзините триесетти години го одбележаа бројни мажи. За време на разводот со Сони, пејачката имаше двегодишна врска со продуцентот Дејвид Гефен, кој и помогна да ја смени издавачката куќа. Меѓутоа, во 1975 година, само неколку дена по официјалниот развод, Шер се омажи за рок музичарот Грег Алман. Дури и тој брак не поминал без турбуленции. Само седум дена по венчавката таа поднела барање за развод поради неговите проблеми со пороците, но по еден месец се смириле. Следната година го добија синот Елајџа Блу.
Како мајка на две деца, Шер знаеше дека мора да направи избор кога станува збор за нејзината музичка кариера. И покрај нејзината поранешна желба да биде рок-ѕвезда, таа се прилагоди на сегашниот вкус и го издаде диско хитот “Take Me Home”, како и истоимениот албум, кој веднаш постигна успех. Најпродаваната плоча за речиси целата половина од 1979 година и обезбеди враќање на пејачката со стил и ја одведе на нов, неочекуван пат.
Тогаш се роди поп иконата што ја знаеме денес. Сепак, типично за целиот живот на Шер, низа успеси ќе бидат проследени со низа падови и нови подеми. Музичката кариера стагнираше неколку години, за повторно да заземе полн замав кон крајот на осумдесеттите.
Сепак, Шер не сакаше да го занемари сонот на девојката која пред огледалото се гледаше себеси како филмска ѕвезда. Релативниот неуспех на филмовите со Сони не ја обесхрабри уметничката повторно да се обиде во актерството.
Недостатокот на хитови во првата половина на осумдесеттите дополнително ја поттикна да се испроба во филмската индустрија. Таа беше ангажирана прво во хитот на Бродвеј во режија на Роберт Алтман за Џејмс Дин, а потоа и во филмската адаптација на претставата во 1982 година. Шер подоцна изјави дека Алтман бил клучен за развојот на нејзината филмска кариера. Многумина му велеа да не ми ја доверува улогата, но тој беше единствениот кој веруваше во мене, рече таа. Другите режисери го забележаа нејзиниот талент и полека, но сигурно таа ги отвори тешките врати на Холивуд. Таа доби покана да глуми заедно со Мерил Стрип во филмот „Силквуд“ во 1983 година.
Таа се присети дека била соочена со многу стереотипи и дека многумина ја доведувале во прашање нејзината глума.
На прегледот на филмот слушнала смеа од публиката на самото спомнување на нејзиното име. Сепак, Шер подоцна го доби Златниот глобус за најдобра споредна женска улога за оваа улога. Следуваше комерцијалниот хит „Маска“, а Шер стана се попопуларна кај публиката. Таа главно привлекуваше внимание со контроверзниот начин на живот, тетоважите, пластичните операции, модните изложби и аферите со помлади мажи. Таа беше во емотивна врска со актерите Вал Килмер, Том Круз, Ерик Столц, филмскиот продуцент Џош Донен, гитаристот на Бон Џови, Рики Самбора, но и осумнаесетгодишниот пекар Роб Камилети со кој имаше тригодишна романса.
Јавниот имиџ на популарната пејачка беше на големо коментиран, а какви и да беа впечатоците, никој не остана рамнодушен. Успешно се занимаваше со манекенство откако беше откриена од уредникот на магазинот „Вог“ на забава кај Џеки Кенеди.
Таа беше прогласена за секс симбол, а во ера кога моралните стандарди на уредниците на медиумите беа сè уште строги, Шер се бореше да не го цензурира нејзиното деколте и голиот стомак. Магазинот Пипл коментира: Нема девојка како Шер уште од Марлен Дитрих или Грета Гарбо. Таа е модна икона која им се допаѓа на сите возрасти.
Физичкиот изглед на пејачката подоцна го привлече вниманието на медиумите поради други причини. Ја нарекуваа Мис на пластичната хирургија, а бројните корекции на лицето и телото честопати беа споредувани со нејзиниот живот. Промените на неа не се само козметички по природа, тие се хиперболични, екстремни, бесплатни… прочитајте ги коментарите. Шер беше подложена на трансформациска технологија која беше драматична и неповратна, велат други. Нејзиниот изглед и препознатливиот глас станаа нејзин заштитен знак што ја издвојуваше од толпата.
Дури и во подоцнежните години, Шер не престанува да доживува подеми и падови. Се чини дека тоа е составен дел од нејзиниот живот. Медиумите пишуваа за нејзините наводни финансиски проблеми и депресија.
-Ќе се плашам од сиромаштија додека не умрам. Тоа е како кога дебела девојка ќе ослабе 30 килограми, но сепак мисли дека е огромна. Пораснав во сиромаштија и тоа чувство ќе остане со мене засекогаш. Имам голем страв да не се повтори – изјавила во една прилика. Деновиве публиката ја гледа како еден од актерите на протестот против новиот американски претседател Доналд Трамп. Ова не е изненадувачки, бидејќи таа отсекогаш била борец за човекови и малцински права. Борбата е она што ја краси природата на оваа уметница, подеми и падови се во нејзината крв. Таа самата често зборуваше за тоа.
-Јас сум како автомобил од забавен парк. Ако удрим во тротоарот, само одам во рикверц и продолжувам во другата насока. Сум удрила премногу рабови во животот, но не запирам. Мислам дека тоа е мојот најголем квалитет – изјави оваа безвременска дива.
Американскиот комичар Џими Џејмс, голем обожавател на уметникот, можеби го даде најдобриот опис на нејзината неверојатна способност да излезе посилна од секоја битка.
-Да има нуклеарна катаклизма на планетата Земја, само бубашвабите и Шер би преживеале.