Настапот во финалето на победничката Лорин во изминатите три дена беше прегледан 12 милиони пати, пренесува индекс.хр.
На 116 илјади луѓе на Јутјуб им се допадна Лорин и нејзиниот настап, но речиси двојно повеќе луѓе кликнале на копчето „Не ми се допаѓа“. Така, спотот на победникот на Евросонг не им се допадна на 200 илјади луѓе и моментално е најомразеното видео од финалето на Евросонг.
За споредба, видеото од настапот на Фин Карија им се допаднало на 180 илјади луѓе и добило само десет илјади дислајкови. Каарија и неговиот настап се прегледани 8,5 милиони пати од саботата.
Лорин не помина ништо подобро со видеото од нејзиниот настап по победата. Настапот им се допадна на 30 илјади, а не им се допадна на повеќе од 50 илјади луѓе.