ММС
Банер за Супер7

Објавено на: 05/3/22 7:54 PM

„Ти мора да си домаќинка, грозно“ – „Краш“ се јави по негативните коментари за новата кампања

По негативните кометарина Социјалните мрежи во врска со новата кампања на производот „Домачица“ се огласија и од производителит на овие популарни колачи,  хрватската фирма „Краш“.

Оттаму велат дека целта на новата кампања на „Домачица“ е „да ја подигнеме јавната свест за важноста и сложеноста на обврските што жените најчесто ги преземаат во домаќинството и да ги освестиме дека грижата за домаќинството е заедничка работа на сите членови на домаќинството“. Оваа цел, велат од „Краш“, е  пред се е за да го привлечеме вниманието на граѓаните и да отвориме важна тема, ја ставивме „Домачица“ во посебно издание на полиците како прв чекор од кампањата.

-На кутиите додадовме и неколку чести занимања, колку што дозволува производствениот процес, за да потсетиме дека жените, покрај работата на работа, најчесто се тие кои се грижат за домаќинството на на дневна основа. Со кампањата сакаме да ги поттикнеме сите членови на општеството да го преземат својот дел од обврските и обврските во домот за да биде рамномерна распределбата на домашните работи. Веруваме дека јавноста ќе ја препознае вистинската намера на оваа кампања и ги повикуваме сите да се вклучат во подигање на свеста и промовирање на оваа општествено важна тема, објаснуваат од „Краш“.

Поголем дел од женската популација оваа промена на популарните колаќи ја нарече „потценувача“, „навреда за жените“, но и дека треба „да лети од рафтвите“.

 


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

Банер за Супер7
1x1