ММС
Банер за Супер7

Објавено на: 01/4/22 8:56 PM

Штетна по здравјето? Што внесувате во организмот со една конзерва туна

Туната има многу придобивки за организмот, па освен тоа што додава протеини во организмот, оваа риба го подобрува здравјето на мозокот и очите.

Тој е еден од најголемите извори на омега-3 масни киселини и ја подобрува меморијата, здравјето на срцето, но има и антиинфламаторно дејство.

Сепак, има работи на кои треба да внимавате кога внесувате конзервирана туна.

Една од неговите маани е премногу масло што се крие во него. Затоа овој вид риба носи повеќе калории, па доколку внимавате да не се здебелите, се препорачува да ја земете онаа што не е од конзервата.

Ако сте од оние луѓе кои секојдневно е на менито конзервирана туна, а ви пречи надуеноста, размислете пред следниот пат да ја земете. Иако натриумот е корисен за регулирање на телесните течности, неговото прекумерно внесување може да предизвика надуеност, пишува Klix.ba.

– Една лименка туна – со или без масло, содржи четвртина од просечниот внес на натриум – според Институтот Линус Полинг.

А уште едно од штетните ефекти, но не помалку важно е тоа што содржи жива, метал кој може да предизвика труење на организмот и како таква живата треба што повеќе да се избегнува.

Истражувањата покажаа дека изложеноста на жива е поврзана и со висок крвен притисок, висок лош холестерол и зголемен ризик од срцев удар.

Конзервираната туна содржи многу помалку жива отколку свежата. А потоа кога ќе ја видите ознаката „лесна туна“ на конзервата, тоа значи дека можете да ја јадете еднаш неделно без никакви проблеми, велат од Институтот.

Извор: Дневно.рс

Фото: Pixabay.com


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

Банер за Супер7
1x1