ММС

Објавено на: 10/12/21 8:12 AM

Стопете ги калориите и зацврстете го телото: Како да одберете најдобар кардио тренинг за себе?!

Кога некој ќе одлучи да вежба на своето тело, обично започнува со кардио тренинг. Но, што е тоа и како да го пронајдете најдобриот кардио тренинг за себе?

ШТО Е КАРДИО ОБУКА?
-Самиот концепт на кардио вежба за прв пат беше споменат во книгата Аеробик од 1969 година од Др. Кенет Х. Купер во кој опиша систем за вежбање за развој на васкуларниот систем. Неговото истражување покажа дека физичката активност влијае на зачувувањето на здравјето и долговечноста, што охрабри голем број луѓе да вежбаат и да создаваат фитнес движења, аеробик.

Кардио вклучува и некои групни спортови, прескокнување јаже, одење, трчање, возење велосипед, пливање, склекови.

Накратко, секоја вежба што го зголемува пулсот помеѓу 60 и 85 проценти од максималниот пулс. Кога сте во тој опсег на отчукувањата на срцето, станува збор за „кардиоваскуларен“ или „аеробен“ тренинг, скратено кардио.

ЧЕТИРИ ВИДОВИ ВЕЖБИ ЗА КАРДИО
Според тоа, постојат неколку видови кардио вежби.

1. СПОРОПРОГРЕСИВЕН ТРЕНИНГ
Возење велосипед или одење се меѓу споро прогресивните начини на вежбање. Овој тип на кардио вежби има низок интензитет, не се заморува и не бара никакви специјални подготовки, ниту пак лицето мора да биде во совршено здравје.

Но, голема предност е тоа што може да биде одлична отскочна штица за почетници кои, по некое време, како што гледаат дека, на пример, возењето велосипед им станува полесно, лесно можат да се префрлат на некоја друга форма на тренинг.

2. ИНТЕРВАЛЕН ТРЕНИНГ
Постојат два вида интервален тренинг – со низок и висок интензитет. Како што сугерира името, тие се прават наизменично за време на периоди на работа и одмор или лесна активност. Вежбите за сила и издржливост се комбинираат со или без реквизити за целото тело. Интервален тренинг со висок интензитет е вистинскиот избор за секој кој сака да го забрза процесот на согорување калории, додека го скратува времето на вежбање.

3. КРУЖЕН ТРЕНИНГ
Кога станува збор за кружен тренинг, поединецот избира неколку вежби за одредени делови од телото по свој избор и ги повторува во неколку рунди со многу мала пауза помеѓу настапите, само неколку секунди.

Тренингот  е секако еден од најдобрите начини да се постигне форма за релативно кратко време. Брзите промени и брзото изведување на вежбите во кружниот тренинг создаваат одреден стрес за нашето тело, што ги активира сите мускулни групи, па затоа е тренинг за целото тело. Но, исклучително е важно добро да се загреете пред тренингот за да избегнете воспаление на мускулите.

4. ГРУПНИ СПОРТОВИ
Спортови кои вклучуваат многу движења и мускулни активации како што се ракомет, одбојка или фудбал исто така се вклучени во кардио тренинзите, и ова треба да се има предвид при изборот на она што најмногу ни одговара.

КАКО ДА СЕ ИЗБЕРЕ НАЈДОБРИОТ?

Кога одлучувате како да го изберете најдобриот кардио тренинг за себе, една од најважните ставки што треба да ги имате на ум е целта која сакате да је постигнете. Што точно сакаме да постигнеме со вежбање?

Ако одговорот на ова е зголемување на мускулната маса додека согорувате калории, тогаш треба да се прибегне кон бавно прогресивно тренирање во комбинација со кружен тренинг. Ако целта е да се намали телесната тежина што е можно побрзо, тогаш треба да вклучиме тренинг со постепено зголемување на минути.

Ако сакате само да останете во форма и да го зајакнете целото тело, можете да ги комбинирате сите горенаведени, со темпото што најмногу ви одговара. Најважно е дека навистина уживате во него и дека вежбата не ја гледате како казна.

Преземено од: https://zadovoljna.dnevnik.hr/


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

1x1