ММС

Објавено на: 09/16/21 6:22 PM

Не содржи глутен – Секое утро додадете од едно семе во појадокот, протеинска бомба е и содржи осум витамини

Чии семето се мали црни, бели и темно кафеави семки и тие се јадат како дел од растение чие потекло е од Мексико. Ова растение потекнува од семејството на питомо нане, кое е многу богат извор на хранливи материи и минерали.

Овие семиња содржат 20% протеини, 20% омега 3 масни киселини, 8 видови амино киселини, витамини А, Б, Ц, Е и Д, железо, калиум, калциум. Не содржат глутен и поради високата концентрација на влакна, го подобруваат варењето. Тие се многу моќен антиоксиданс. Одлични се за дијабетичари бидејќи позитивно влијаат на нивото на гликоза во крвта. Можете да ги набавите во која било продавница или пазар, и тие по прифатливи цени.

Можете да ги додадете во житарици и јогурт за појадок, или во некој десерт и смути, бидејќи прават гел маса која изгледа многу убаво, е полна со витамини и дава малку поцврста текстура.

Семето Чиа се препорачува за оние кои сакаат да изгубат вишок килограми. Нутриционистите препорачуваат околу една лажица дневно, а кога ги користите, пијте многу вода бидејќи се богати со растителни влакна. Одлични се за метаболизам, раст и развој на мускулите и коските. Тие се богати со минерали како што се: манган, фосфор и бакар.

Според научните анализи, 28 грама чиа семе содржат 138 калории, 8 грама маснотии, 12 грама јаглехидрати, 10 грама влакна и 5 грама протеини. Затоа, една полна лажица дневно обезбедува, 30% манган, 27% фосфор, 18% калциум и малку помалку бакар, цинк и калиум.

Овие семиња имаат неутрален вкус, така што нема да влијаат на друга храна што ја јадете истовремено. Можете да ги додадете во тесто, житарици, салати или можете да ги додадете во речиси секоја храна што ја јадете.

Извор: Пинк.рс


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

1x1