ММС

Објавено на: 09/14/21 7:42 AM

Каков јогурт треба да пиеме за појадок, препорака на нутриционистите

Иако јогуртот изгледа како совршен брз појадок, многумина после тоа многу брзо огладнуваат затоа што, како што велат нутриционистите, не знаат какви јогурти да изберат. Многу нутриционисти се согласуваат дека јогуртот може да биде одличен појадок полн со хранливи материи, најмногу затоа што често содржи многу протеини.
„Високиот протеин наутро е исклучително важен затоа што ја намалува желбата за слатки подоцна во текот на денот“, вели нутриционистката Мариса Мешулам за HuffPost , додавајќи дека појадокот полн со протеини во текот на денот подобро го контролира гладот ​​отколку не-протеинскиот оброк.
– Причината е што храната богата со протеини го забавува варењето, така што сте сити подолго, а јогуртот е особено добар избор за појадок бидејќи содржи јаглехидрати и протеини, комбинација која обезбедува енергија – објасни таа, и е богата со калциум, витамин Д, калиум и често пробиотици. Меѓутоа, без оглед на неговиот нутритивен состав, ако јадете погрешен вид јогурт, вели Мешулам, наскоро повторно ќе бидете гладни.

Еве неколку грешки при изборот на јогурт што треба да ги избегнувате:
1. Јадете јогурт со многу шеќер и / или други засладувачи

Американското упатство за додаток на шеќер во исхраната го ограничува внесот на помалку од 10 проценти од вкупните дневни калории, вели нутриционистот, кој посочува дека нашата цел треба да биде 25 до 38 грама дополнителен шеќер дневно.

– Колку помалку шеќер јогурт има, толку подобро. На пример, ако внесувате околу 1.500 калории дневно, вашиот јогурт не треба да има повеќе од 15 грама додаден шеќер – вели диететичарот Челси Амер, и советува генерално да избегнуваме вештачки засладувачи како што се аспартам и сукралоза.

2. Јадете јогурт со малку маснотии

Поради лудиот тренд да јадете толку храна со малку маснотии што беше популарна од 1990-тите, многумина се уште и денес купуваат јогурт со малку маснотии отколку полномасен, што е погрешно, вели Амер.  Но за да останете сити подолго, побарајте јогурт богат со протеини и масти, со најмалку 20 грама протеини и два проценти маснотии – советува таа, бидејќи маснотиите најтешко се варат и помагаат при чувството на ситост.

3. Јадете јогурт сам, без додавање на влакна

Ова не е добра идеја бидејќи јогуртот нема влакна, објасни нутриционистот за HuffPost  и препорача да се додадат житарици како трици, чиа семе, ленено семе или јаткасти плодови, но и овошје, зеленчук, гранола или мусли.

– Јогуртот е одличен дел од појадокот, но не и целиот појадок – вели Амер и препорачува да се комбинира со друга храна наутро бидејќи повеќето јогурти имаат само 150 или помалку калории по оброк.

Извор: vecernji.hr

Фото: hr.n1info.com


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

1x1