ММС

Објавено на: 09/13/21 6:56 PM

Што е Кето исхрана? Популарна диета од која има многу благодети

Кето диетата некогаш беше толку актуелна што луѓето низ целата планета дури создадоа заедници.

Се разбира, како и секоја друга диета, за некои луѓе е одлична, додека за некои тоа беше вистинска катастрофа. Сепак, се покажа дека во тоа време, не обрнуваа многу внимание на квалитетот на храната, туку само на отстранување на јаглехидратите од исхраната.

Кето диетата не е само отстранување на јаглехидрати. За да го разјасниме концептот на исхрана, треба да навлеземе во малку детали. На телото му се потребни јаглехидрати, но можно е да се добие тип на шеќер од маснотии во форма на кетони. Затоа, имаме замена за гликоза, но не целосно. Најчесто имаше проблем, луѓето пријавуваа одлични нивоа на енергија во текот на денот, но драстичен пад за време на тренингот. Меѓутоа, во отсуство на директен шеќер, тренингот мора да се прилагоди.

Но, имаше случаи кога луѓето имаа драстичен пад на енергијата во текот на денот. Тоа е причина за директно неприлагодена диета. Тие луѓе престанаа да јадат јаглехидрати. Без подготовка, без додавање маснотии, без каква било промена во адаптацијата на исхраната. Така доаѓа до колапс во телото, драстични и ненадејни промени каде што го принудуваме телото да се префрли на друг вид на гориво.

Кето диета

За да може самата диета да биде успешна и телото да влезе во кетоза, неопходно е да се јаде помалку од 20 грама јаглени хидрати дневно. Зелените лиснати салати се клучот за исхраната. Внимавајте да јадете доволно зеленила, препораката е не помалку од еден килограм зелени лиснати салати дневно. Во состојба на кето диета, инсулинот е на ниско ниво, така што нивото на минерали е полесно да се измие од телото. Ако ви се случи да се чувствувате дехидрирано и ако пиете доволно вода, додадете повеќе сол во вашата исхрана. Дехидратацијата, покрај водата, е показател дека на некои луѓе им недостасува натриум, додека ако се чувствувате уморно во текот на денот, ви недостасува калиум.

Мастите се главниот извор на енергија, протеинот во овој случај е градежен блок на телото, но и можно резервно гориво во случај телото да го процесира за мали потреби за гликоза. Во овој случај, исхраната треба да се базира на 30-35% протеини, 65-60% маснотии и 10-5% јаглехидрати, доколку е можно целиот извор на јаглехидрати да биде влакна. Изберете масно месо наместо посно, пилешкото филе не е навистина ваш пријател во овој случај, додека говедско шницла е вистинскиот избор. Запомнете дека маснотиите сега се извор на енергија и треба да ги вклучите во вашата исхрана. Ако не внесувате доволно маснотии, протеини и зеленило, вашата нова исхрана е осудена на пропаст.

Кето диета и тренинг

Како што се променува начинот на исхрана, така мора да се прилагоди и тренингот. Луѓето кои пријавиле дека доживеале кето слабост, всушност, недостаток на сила при повторување од 5 до 8. Се разбира, ова е случај, тоа е опсегот на повторувања во кои телото троши гликоза (шеќер) за енергија. Така, сигурен начин е да ги намалите повторувањата на 3-5 со додавање темпо од четири до шест секунди во негативни потези. Тој пристап го оставаме за основни вежби. Така, добиваме мускулна пумпа, како и раст на мускулите и во сила и волумен.

Треба да се направат дополнителни вежби во опсег од 15 до 18 повторувања. Со таков пристап, ние ја поттикнуваме мускулната напнатост, но го заобиколуваме критичниот момент кога интензитетот се среќава со јачината на волуменот. Ако интензитетот го исполнува волуменот на ниво од 60 проценти, ја внесуваме потрошувачката на шеќер како енергија. Во овој случај, потребно е прилагодено оптоварување за да има сила да испрати 18 повторувања.

Кето диетата може да има многу придобивки за телото, но само под услов да биде вашиот животен стил во некој иден период. Ако направите обиди за една недела или различни варијации, може да доведе до несакани ефекти. На телото му се потребни дури четири недели за целосно да се прилагоди на потрошувачката на маснотии за енергија. Не престанувајте прерано или заслужено „пребарувате“ во вашата нова диета.

Извор: Пинк.рс

Фото: Unsplash.com


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.

1x1