ММС

Објавено на: 04/15/21 8:11 AM

Женска мака: Вежби за намалување на болката од долго носење „штикли“

Долгото носење високи потпетици може да има последици на стапалата и потколениците, особено на глуждовите. Но, таа честа и непријатна болка може значително да се намали со една едноставна вежба, а повторно ќе можете да носите високи потпетици.

Покрај (премногу) честото носење потпетици, анатомијата на долниот дел од нозете може да биде нарушена и од општо лошата обувка, како и лошото држење на телото. Физикалните терапевти ја користат вежбата за одење на петицата како дијагностичка алатка за нарушувања во одењето и како вежба за рехабилитација за повреди на потколеницата и нерамнотежа на мускулите.

Всушност, тоа е многу едноставна и добро позната вежба која се изведува со стоење исправено, подигнување на прстите од подот и одење на петицити без да ги спуштите прстите. Вежбата може да се прави и со започнување на одење со петици, па со спуштање на целата должина на стапалото до прстите.

Предниот мускул на тибијалисот (tibialis) е долг мускул кој го поддржува потколеницата. Свиткување на стапалата или свиткување на прстите кон потколениците ја активира оваа мускулна група. Ортопедите објаснуваат дека луѓето со слаб дорзифлексор на глуждот ќе го клоцаат кога ќе го спуштат, наместо малку да го спуштат. Одење по пета ги балансира дорзифлексорите со плантарните флексори, мускулите што ги насочуваат прстите кон подот.

Жените кои често носат високи потпетици прифаќаат начин на прсти-петица што ги ослабува мускулите на потколениците. Овој начин на одење може да влијае и на нерамнотежата на карлицата и да предизвика проблеми со грбот. Носењето високи потпетици поумерено и корегирање на нерамнотежата во потколеницата со изведување вежба за пешачење на петицата може да го поправи овој проблем.

Извор и фото: dnevnik.hr


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.