ММС

Објавено на: 02/15/21 3:51 PM

Кој има градина не му треба доктор: 7 докази дека градинарството е лековито

Ви носиме седум докази дека градинарството може позитивно да влијае на вашето здравје.

*Градинарството го ублажува стресот – Холандска студија потврди дека градинарството е ослободено од стрес, дури и повеќе од читање!  – (Не грижете се, студијата покажа дека читањето сепак го намалува стресот, исто така!) Градинарите се согласуваат дека им е поважно да бидат опуштени отколку да имаат свеж зеленчук или цвеќе или да заработат пари од градинарството. Не само градинарството го ослободува стресот; имено, бактериите од почвата исто така можат да помогнат во борбата против стресот. Забележано е дека истите бактерии делуваат како антидепресиви и воспоставуваат силен имунолошки систем.

*Градинарството е добар тренинг – Активности како што се носење жардиниери, копање дупки, влечење плевел и туркање косилка за трева може да го вклучат секој мускул во вашето тело. Центрите за контрола и превенција на болести го класифицираат градинарството како умерена физичка активност и забележуваат дека може да согори повеќе од 300 калории на час, слично на голфот додека одите и носите стапови. Значајната работа во дворот, како што се сечкање дрва или извлекување тешки вреќи со прекривка, согорува повеќе од 400 калории. Една студија сугерира дека градинарството може да им помогне на постарите лица да спречат зголемување на телесната тежина. Постојат и други опипливи физички придобивки, како што се зголемена умешност и јачина на рацете. Плус, после сето тоа градинарство, веројатно ќе спиете подобро.

*Градинарството ја забавува деменцијата – Тоа не е само физички тренинг, градинарството е добро и за вашиот мозок, особено како заштита од деменција. Градинарството ги подобрува когнитивните функции, а една студија открила дека ова може да доведе до 36% помал ризик од деменција.

*Градинарството се бори против дијабетес и срцеви заболувања – Знаете дека на растенијата им треба сончева светлина, но дали знаевте дека и на вашето тело му треба. Умереното изложување на сонце е најефективниот начин да се добие витамин Д, кој влијае на над 1.000 различни гени и скоро секое ткиво во вашето тело и влијае на сè, од метаболизам до имунолошки систем. Витаминот Д е поврзан со позитивни ефекти врз дијабетес тип 2, срцеви заболувања, здравје на коски и депресија. Вашите црева исто така може да ги почувствуваат придобивките, бидејќи се верува дека витаминот Д помага во регулирање на гастроинтестиналниот стрес. Се разбира, важно е да запомните да преземете мерки на претпазливост за да го поминете времето безбедно на сонце.

*Градинарството ги поврзува луѓето – “Комшии, дали ви треба расад за салата? – Имам многу од тоа!” или “Комшија дали имаш семе од тој спанаќ?” Вака луѓето денес се поврзуваат …

*Градинарството го подобрува расположението, но и самодовербата – Престојот во природа е добро за нашето тело, но и за мозокот. Градинарството ја зголемува позитивноста, оптимизмот, добро е во борбата против депресијата.

*Градинарството не прави поздрави – Не е секогаш лесно да се избере здрава храна, но градинарството може да ви помогне. Одгледувачите на овошје, зеленчук и билки имаат дополнителна корист од лесниот пристап до хранливите опции за храна (и ви овозможуваат да контролирате кои пестициди или ѓубрива се користат.) Плус, луѓето кои одгледуваат зеленчук имаат поголема веројатност да ги јадат. Едно истражување покажа дека децата почесто јадат овошје и зеленчук кога се одгледуваат дома.

Преземено од: https://stil.kurir.rs/


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.