ММС

Објавено на: 01/12/21 7:10 PM

Што треба да направите ако сакате да спиете како бебе?

Не постои универзален лек  кој може да ви гарантира мирен и длабок сон, но експертите се еногласни дека постои начин за да се „подготвите“ за одење в кревет, со кој би можеле да си го олесните животот, бидејќи проблмите со спиењето може да го загрозат здравјето.

Контролирајте го стресот

Стресот е една од главните причини поради кои може да се поремети сонот. Докторката Лесли Елис вели дека најдобриот пат кој води кон подобрување на сонот е намалување на нивото на стрес во секојдневниот живот. Без оглед дали станува збор за пишување дневник, разговор со пријатели и слично, мора да пронајдете начин за контрола на стресот.

Опуштете се пред спиење

Ако пред спиење се занимавате со одредени активности кои ве опуштаат, тоа ќе го подобри квалитетот на сонот. Идеално би било во кревет да одите смирени, а за тоа ќе придонесе и вежбањето во текот на денот. Едноставно, мора да воспоставите одредени правила. Тоа значи дека нема мобилен телефон еден час пред спиење. Сепак, би можеле да се опуштите со туширање или медитација. Исто така,  се препорачува пред спиење да избегнувате храна и алкохол – појаснува докторката.

Магнезиум

За да се опуштите полесно, можеби би требало да размислите за земање некаков суплемент, како на пример магнезиум.

Одредете ја темата на сонот

Додека заспивате, обидете се да се присетите на некој добар сон или на убав спомен и така да ја одредите „темата“ на сонот. Исто така, можете да побарате од вашиот „мозок што спие“ да реши проблем или да се фокусирате на некој аспект од вашиот живот што ви е најважен во тој момент. „Колку почесто ги запишувате своите„ барања “, толку е поголема веројатноста дека сонувате за овие теми“, заклучува Елис.

 

Извор:              espreso.rs


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.