ММС

Објавено на: 01/3/21 6:42 PM

(ВИДЕО) Беспилотни автомобили доставуваат храна до вашата врата

Стартапот Нуро доби дозвола од властите во Калифорнија да започне услуга за испорака која користи возила без возач. Тие ги престигнаа Тесла, Гугл и Епл.

Пристигна удобноста, првите патнички возила без екипаж на кои им беше официјално дозволено да се вртат по патиштата во Калифорнија. Но, тука не станува збор за Тесла или Гугл, секако не за Епл, туку за стартап. Нуро започна услуга за испорака која користи автомобили без возач, а регулаторот за сонце на американската држава исто така дозволи комерцијализација на таа услуга. Стартувањето е од Маунтин Вју, Калифорнија, каде што, на пример, се наоѓа центарот на Гугл.

Поранешните инженери на Гугл, Нуро започна да го тестираат на својата флота беспилотни летала во 2017 година, а за пандемии им донираше за транспорт на стоки и материјали потребни на здравствениот персонал на болницата Сакраменто. Со дозвола на регулаторот во Калифорнија, Нуро сега може да ја комерцијализира својата услуга, односно да заработи пари на неа. Ние не го спомнавме Гугл без причина затоа што овој стартап е основан од точно двајца инженери од тој глобален гигант. Нивниот R2 нема педали, волан, ретровизори или простор за патници. Се користи само за превоз на стока. Но, пред да се појави Nuro R2 на патиштата, неговата услуга ќе ја извршува обична Toyota Prius. Ова е можно затоа што тие се опремени со истата технологија како и R2. Постојат и некои ограничувања. Nuro R2 не смее да оди побрзо од 55 км на час и може да вози само во „чисто“ време. R2 е автономно возило од класа 4 што значи дека во огромното мнозинство на ситуации не е потребно управување со луѓе. Предметната опрема вклучува термичка слика, радар, камери со целосен спектар, 360 степени, а човечкиот оператор сè уште може да ја преземе контролата над возилото од далечина.

Долг е само 1,2 метри, така што нема да претставува сериозна пречка во сообраќајот. Инаку, Нуро минатата година веќе управуваше со флота роботски возила за комерцијални цели. Тоа беше испорака на пица и намирници за супермаркети, и имаше и други слични апликации. Ова лето, нивниот пилот без екипаж испорача лекови запирајќи на домашните броеви на клиентот. За да се спречи пратката да падне во погрешни раце, отворањето на товарниот простор се обезбедува со PIN-код обезбеден од клиентот. Само со внесување во него, капаците ќе се отворат и испораката ќе може да се подигне. Минатиот месец, Нуро успеа да обезбеди инвестиција од 500 милиони долари поради зголемениот интерес од секторот за е-трговија и бесконтактните услуги за кои интересот растеше за време на оваа пандемија. Така, оваа компанија доби дозвола да го подигне производството на своите возила на индустриско ниво.

Договор со гигантот DHL оваа недела тие исто така најавија преземање на слична компанија, стартап што се занимава со камиони без екипаж, Ајк. Тоа беше логичен чекор затоа што возилата на Ајк се движат користејќи го точно софтверот Нуро што го лиценцираа, и тие веќе имаат потпишано договори со глобални гиганти за испорака како DHL. Ова значи дека во блиска иднина, Американците ќе добиваат испораки на DHL во возило во кое нема да има возач, па дури ни волан. Очигледно постои свест за прифаќање на такви иновативни технологии толку напредни што никој не се сомнева дека овие пратки сигурно ќе достигнат до своите преземања. Nuro R2, кој е наследник на неговиот претходник R1, целосно се напојува со електрична енергија, товарниот простор може да се дизајнира по потреба. Досега беше лансиран преку тестирање на возила без екипаж. Најсериозна е такси услугата без возач во Феникс, Аризона каде такси услугата Google’s Waymo нуди таква услуга на ограничен број корисници во ограничена област. Слична услуга тестира и од Alibaba во Шангај.

Преземено од: https://www.vecernji.hr/


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со Услови за преземање.