ММС

Храна богата со цинк, која штити од инфекции

Експертите советуваат да не дозволиме недостаток на цинк и да се користат производи што го содржат овој минерал. Ефикасно му помага на телото да се опорави од инфекции, велат експертите. Лекарите се на мислење дека во сезоните на многу инфекции е важно да се внесува цинк за да се одржи нашето здравје.

Овој микроелемент игра важна улога во многу биолошки функции во телото. Цинкот е тој што го одредува имунолошкиот одговор на инфекцијата и интензитетот на процесите на регенерација, што му овозможува на телото да се „закрпи“ по болеста.

„Дури и благ или умерен недостаток на цинк може да ја наруши функцијата на имуните клетки, правејќи го лицето подложно на инфекции. Но, правилната исхрана може да помогне во одржување на потребното ниво на овој микроелемент, велат експертите.

И тие укажуваат на достапните производи што ја содржат оваа важна компонента – како што се грав, пилешко, јајца, семки од тиква, наут, бадеми, сирење, грашок, кикирики.

Но, најбогатиот извор на цинк се остригите. Експертите додаваат дека цинкот е корисен и при проблеми со плодноста и функцијата на гастроинтестиналниот тракт, кожата, опаѓање на косата.

Извор и фото: zdrave.to


Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за преземање.